Порядок оформлення лізингової угоди

  1. Ви обираєте об'єкт лізингу й постачальника.
  2. Лізингодавець оцінює можливість укладання угоди виходячи з показників фінансової звітності Вашого підприємства й характеристик об'єкта лізингу (термін служби, вторинна вартість).
  3. При позитивному рішенні укладається договір фінансової оренди (лізингу) з клієнтом і договір поставки з постачальником.
  4. Лізингоотримувач робить авансовий платіж, після чого лізингодавець сплачує постачальнику повну вартість об'єкту лізингу.
  5. Постачальник передає лізингодавцю в присутності лізингоотримувача об'єкт лізингу з усіма необхідними документами.
  6. Лізингодавець передає лізингоотримувачу об'єкт лізингу разом з усіма необхідними документами для реєстрації в ДАІ або Інспекції держтехнагляду.
  7. Лізингоотримувач реєструє об'єкт вказуючи у свідоцтві про реєстрацію власником  лізингодавця, а володарем – лізингоотримувача.
  8. Лізингодавець передає об'єкт лізингу в заставу банку, що фінансує угоду (реєстрація застави проходить без участі лізингоотримувача й ніяк не обмежує його право володіння й право користування об'єктом лізингу).
  9. По закінченню строку договору лізингодавець знімає заставу й передає право власності на об'єкт лізингу лізингоотримувачу.
(044) 528-64-30
(044) 528-62-38 (факс)
www.htd.kiev.ua
создание сайта www.htd.kiev.ua